Od czegoś trzeba zacząć!


Pierwszy post na moim blogu, czyli od czegoś trzeba zacząć...

           Zacznę od kilku faktów: Nie jestem (jeszcze ;p) dietetykiem, nie jestem zaślepioną fanką najnowszych diet-cud, kobietą wiecznie liczącą kalorie ani też zapalczywą wielbicielką trendów w eko-fit odżywianiu. Jestem natomiast osobą, która od kilkunastu lat żywi ogromną pasję do zdrowego stylu życia. Co zatem oznacza dla mnie, tak modne dziś określenie 'zdrowy styl życia'? O tym właśnie będzie ten blog. W każdym z wpisów będę przedstawiać mój sposób odżywiania, styl życia, pojawią się przepisy kulinarne i rady od serca ;p Jednym słowem znajdziecie tu garść ciekawych faktów jak zdrowo żyć, opartych na moim własnym doświadczeniu, wiedzy, którą zdobywałam i nadal zdobywam z książek, wykładów, kursów.
                Bloga tego dedykuję wszystkim osobom, które interesują się tematyką zdrowego odżywiania, sportu rekreacyjnego, które chcą coś zmienić w swoim życiu na lepsze, które potrzebują dawki motywacji i pomocnych wskazówek jak zdrowo żyć. Co ważne, kieruję moje wpisy do osób podchodzących do spraw odżywiania z pewnym dystansem i ze zdrowym rozsądkiem. Aby nie popaść w zbytni fanatyzm, na blogu pojawią się wpisy, które stworzę wraz z moim mężem, szefem kuchni, który wie jak rozpieścić ludzkie podniebienie... ;p
                 Wiele lat wstecz, a właściwie jakieś 17 lat temu, jeszcze jako nastolatka rozpoczęłam moją przygodę z tematyką zdrowia. Zaistniało wówczas kilka ważnych powodów, dla których to właśnie stało się centrum moich zainteresowań. Początkowo była to moja pasja, która z czasem przerodziła się w styl życia, który kontynuuję do dziś i nie widzę już możliwości odwrotu ;p Na pewno w jednym z wpisów opiszę Wam moją historię i mam nadzieję, że wielu z Was przekona ona do tego iż warto świadomie podchodzić do tego co jemy i jak żyjemy.
                   A już teraz zapraszam Was do odwiedzenia mojego profilu na Instagramie @agusuperwoman, gdzie znajdziecie mnóstwo kulinarnych inspiracji na zdrowe, smaczne i tanie śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski.















Komentarze

  1. Mam apetyt na więcej <3 I jestem z Ciebie dumna jak przerośnięty paw! Albo stado pawi!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty